lgtvsbanner

اعتصابات در اروپا برخی از مسافران را سرگردان می کند. چه چیزی میخواهید بدانید.

بر اساس قوانین اتحادیه اروپا، اگر یک شرکت هواپیمایی پرواز خود را لغو کند یا به طور قابل توجهی به تأخیر بیاندازد، مسافرانی که به داخل، خارج یا در داخل بلوک پرواز می کنند (به استثنای برخی موارد) حق بازپرداخت یا جایگزینی پرواز با شرکت هواپیمایی اصلی یا با یک شریک را دارند. شرکت هواپیمایی این قوانین همچنین برای مسافرانی از بریتانیا اعمال می شود، حتی اگر این کشور دیگر در اتحادیه اروپا نباشد.

در صورت تأخیر یک شبه، ممکن است حق بازپرداخت هزینه های شخصی، مانند غذا و محل اقامت را داشته باشید. و اگر پرواز شما سه ساعت یا بیشتر تاخیر داشته باشد، می‌توانید بسته به مسافت سفر، غرامتی بین 250 تا 600 یورو یا حدود 265 تا 635 دلار دریافت کنید.

در صورت وجود شرایط فوق‌العاده مانند شرایط آب و هوایی شدید یا اعتصاب کارگران غیر مرتبط با شرکت هواپیمایی، مانند کنترل‌کننده‌های ترافیک هوایی، شرکت‌های هواپیمایی ممکن است ملزم به پرداخت غرامت نباشند.

ایگور ماس، بنیانگذار My Fly Right، گفت که بسیاری از مسافران آمریکایی در اروپا از حقوق مسافران خود، که شامل بازپرداخت چمدانی که در نتیجه اقدامات کارگری گم شده است، بی اطلاع هستند. این گروه که مقر آن در آلمان است، هر ساله به حدود 100000 مسافر در اروپا کمک می کند تا خطوط هوایی را برای دریافت غرامت برای اختلالات پرواز و گم شدن چمدان ها تحت پیگرد قانونی قرار دهند. آقای. ماس به مسافران توصیه می‌کند هر گونه ناراحتی را مستند کنند: اطمینان حاصل کنید که تأییدیه کتبی تأخیر در پرواز را ارسال کرده‌اید و رسیدهایی را که در زمان اختلال ایجاد می‌شود نگه دارید، تا بتوانید بعداً از ادعاهای خود پشتیبانی کنید.

با این حال، اینکه چنین ادعاهایی به سرعت حل می شوند، بستگی به شرکت هواپیمایی دارد. اگر اعتصاب بر عملیات تأثیر بگذارد، مراکز تماس خطوط هوایی و آژانس‌های مسافرتی ممکن است تحت تأثیر درخواست‌های مشتریان قرار گیرند، که می‌تواند منجر به زمان انتظار طولانی برای دریافت کمک شود.

برای پروازهایی که شامل اتصالات هستند، Mr. تیپتون پیشنهاد می‌کند که سفر را به‌عنوان یک بلیط تکی رزرو کنید، نه به‌عنوان رزرو چند پرواز. بر اساس قوانین اتحادیه اروپا و بریتانیا، یک بلیط واحد با قرار دادن مسئولیت شرکت هواپیمایی برای دیدن مسافر به مقصد نهایی، از مشتریان محافظت می کند. “اگر بازی اول را از دست بدهید، مشکل شرکت هواپیمایی است. آنها هنوز باید شما را با یک پرواز دیگر به ایالات متحده برسانند.”

در صورت اعتصاب، اکثر شرکت‌های راه‌آهن اروپایی بازپرداخت یا فرصتی برای رزرو مجدد در قطار بعدی ارائه می‌کنند، اما بهتر است برای به‌روزرسانی‌ها، وب‌سایت اپراتور راه‌آهن را بررسی کنید. به عنوان مثال، Comboios de Portugal، که قطارها را در پرتغال اداره می کند، هشدارهای سفر را در وب سایت خود با اطلاعاتی در مورد نحوه درخواست بازپرداخت در صورت اعتصاب دارد.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما